نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

معاون سابق، گزینه جانشینی سامره

  • کد خبر: ۲۰۸۴۹۶
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
معاون سابق، گزینه جانشینی سامره
باشگاه استقلال بعد از جدایی سامره به دنبال سرپرست جدید است. تازه‌ترین گزینه فردی است که سابق در استقلال به عنوان معاون فعالیت می‌کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرپرست تیم استقلال هنوز انتخاب نشده و برخلاف شایعاتی که در روز‌های اخیر منتشر شده علی سامره به هیچ وجه حاضر به همکاری با نکونام نیست. سامره اعتقاد دارد که به جایگاه سرپرستی استقلال توهین شده و با این شرایط بهتر است در مجموعه نباشد.

درعین حال زمزمه‌هایی درباره حضور احتمالی برخی مربیان استقلال از جمله مهدی هاشمی‌نسب دراین پست به گوش می‌رسید که مربی استقلال راضی به پذیرش مسئولیت‌های سرپرستی تیم نشد و بنا شد از میان گزینه‌هایی که خارج از نیمکت قرار دارند، سرپرست معرفی شود. به تازگی نام سعید فتاحی که مدتی در استقلال معاون بود مطرح شده و گفته می‌شود نکونام این گزینه را می‌خواهد که باید دید مدیران باشگاه استقلال آیا با حضور فتاحی به عنوان سرپرست موافقت خواهند کرد یا خیر؟!


درباره فتاحی شنیده می‌شود که هیچ گاه از جدایی خود از سازمان لیگ راضی نبوده و به دوستان نزدیک خود گفته فعالیت در رده باشگاهی برایش نوعی پسرفت محسوب می‌شود، اما به هرحال سرپرستی در تیم استقلال می‌تواند شرایط دیگری داشته باشد و احتمالا این گزینه اگر مورد تایید خطیر قرار بگیرد به عنوان سرپرست در استقلال به فعالیت بپردازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->